Dag 8: het einde komt in zicht - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 8: het einde komt in zicht - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 8: het einde komt in zicht

Blijf op de hoogte en volg goulash

04 Augustus 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

De laatste loodjes zijn aangebroken, ze zeggen dat die het zwaarst wegen, maar wij zullen ze zo min mogelijk voelen. We begonnen vanochtend met ons wakker-word lied namelijk:” Begin de dag met een dansje.” Daarna gingen we vol goede moed aan de slag met de afronding van de taken. Het schrootjes zetten in de nieuwe slaapkamer nadert het eindstation, net als de overkapping die we op de binnenplaats aan het maken zijn.
In de middag splitsten we ons op in 2 groepen. Één groep ging de stad verkennen en de andere groep ging kijken bij de afronding van het WK stuntvliegen. Zo was het een redelijk rustige middag, we gingen als afsluiting uit eten bij de plaatselijke pizzeria. Jack en zijn gezin waren hier uiteraard ook bij. Het was even wachten maar dan had je ook wel een heerlijke pizza. Schokkend was dat dé man die bekend om zijn eetkwaliteiten,Johan Hardeman, zijn pizza niet op kon.
Het einde van ons verblijf in Hongarije komt in zicht, we slapen hier nog 2x en dan gaan we alweer richting Nederland. We hebben hier een hele mooie tijd gehad en kijken uit naar de resterende tijd hier.
M.v.g. Goulash epxress

• 05 Augustus 2012 - 11:32

Jafeth En Gerlinde:

Hey allemaal,

Het resultaat van jullie werkzaamheden mag er zijn hoor! Het ziet er werkelijk fantastisch uit, wat een toevoeging voor het tehuis!! We wensen jullie voor vandaag en goede zondag toe. Verder voor maandag succes en sterkte met de laatste (zware) loodjes en daarna een goede en veilige reis! We zien er naar uit om jullie weer in Wageningen te ontmoeten!

Groetjes van Jafeth en Gerlinde.

• 05 Augustus 2012 - 13:27

Leo En Tonny Van Prooijen:

Hallo allemaal,

Wat hebben we elke dag uitgekeken en genoten van jullie verslagen en foto's. Jullie zullen wel met heel veel voldoening terugkijken op deze tijd. Wat een prachtig resultaat van de werkzaamheden en wat geweldig dat jullie daarnaast nog zoveel leuke dingen hebben kunnen doen.
    Vandaag nog een hele fijne dag toegewenst, veel succes met de afronding van de werkzaamheden en alvast "sterkte" toegewenst met de voorbereiding op de terugreis en het afscheid nemen.

En alvast een hele goede en veilige terugreis toegewenst.

Leo en Tonny

• 05 Augustus 2012 - 15:10

Sander Schot:

Hoi allemaal,

Ziet er allemaal gezellig uit! Van al die klusfoto's heb ik zelf ook de smaak te pakken gekregen, en ben nu de buitenkant van ons huis aan het schilderen. Het schiet alleen nog niet zo op. Nou dacht ik, als jullie dinsdag middag nou terug zijn, zouden jullie dan.... Jullie al helemaal ingewerkt, en afkicken moet je geleidelijk doen ;-)

Een paar hele goede laatste dagen gewenst en een goede reis toegewenst! Doe ook de groeten aan ack van mij.

Ciao,

Sander

• 05 Augustus 2012 - 17:19

Marit:

Hoi Papa,

wat ben jij super knap dat je dat allemaal kunt maken (en de rest ook natuurlijk)
    Maar ik zal blij zijn als je weer thuis bent.

dikke kus van Marit.

• 05 Augustus 2012 - 18:28

Annemarie En Freek Van Holten:

Dag Goulashexpressers,

De meesten van jullie kennen we nog niet persoonlijk, maar we hebben met veel plezier jullie verslagen en foto's bekeken de afgelopen week. Dit moet een onvergetelijke ervaring zijn! Heel veel succes met de afrondende werkzaamheden, en een goede reis terug naar huis!
    hartelijke groeten,

Annemarie en Freek van Holten.

• 05 Augustus 2012 - 20:33

Rosan Hobe:

Hey allemaal,

Wat leuk om jullie verslagen te lezen!

Dit lied vind ik erg toepasselijk en wil ik graag met jullie delen:
    Zegen mij op de weg die ik moet gaan
    Zegen mij op de plek waar ik zal staan
    Zegen mij in alles, wat U van mij verlangt
    O God zegen mij alle dagen lang!
    (Opwekking 710)

Veel plezier de laatste dagen en een goede terugreis gewenst!

Groetjes, Rosan

• 05 Augustus 2012 - 20:41

Gerda:

heel veel succes met de laatste dagen en het afscheid nemen en alvast een hele goede terugreis.

Groeten Gerda

• 05 Augustus 2012 - 20:51

Gerrit En Gertine Jansen:

Hoi allemaal,

Prachtig om jullie verhalen te lezen en de foto`s te bekijken.
    Heel veel goed werk en een flinke dosis gezelligheid zo te zien!
    Geniet van de laatste dagen en een hele goede terugreis toegewenst.

Groeten van Gerrit en Gertine