Dag 7: Klotsende oksels - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 7: Klotsende oksels - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 7: Klotsende oksels

Blijf op de hoogte en volg goulash

03 Augustus 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

Vandaag was het weer een warme klusdag. Er zijn veel taken afgemaakt deze dag. Er is elektriciteit aangelegd, een trampoline opgebouwd en er is een steiger gebouwd om een dakje van een speeltoestel te restaureren. Ook de muurschilderingen zijn afgemaakt. Er is ook verder gegaan met het bouwen van het afdak op de binnenplaats. Dit is nu bijna klaar. Het was behoorlijk zwoegen want het was ruim 35 graden en de zweetdruppels vlogen in het rond. Jack scheen er geen last van te hebben want je zag hem overal onvermoeibaar rond rennen om ons te ondersteunen in ons werk. De meesten van ons waren wel vermoeid want het is alweer de 5e klusdag achter elkaar. De meesten van ons zijn dit niet gewend. Ondanks de vermoeidheid gaan we vol gas door met onze werkzaamheden. Als afsluiting van deze werkdag sprongen we met zijn allen onder de tuinslang voor een onvervalst watergevecht.

M.v.g de Goulash-Express

• 03 Augustus 2012 - 21:49

Wout En Nanny:

Beste goulashexpressers,
    Zo te zien kunnen jullie er na de MacD. weer volop tegenaan. Een koude douche hebben jullie wel verdiend na al dat geklus in de hitte, maar het resultaat is er naar. Geweldig dat wij jullie zo kunnen volgen. Veel succes!! Onze gedachten en gebeden omringen jullie.

• 03 Augustus 2012 - 22:47

Familie Dijkstra:

Dag allemaal!
    Heerlijk om te zien hoe jullie enthousiast bezig zijn. @Lianne: zo te zien zat er nog een hele rij te wachten op hun beurt die met jou wilden 'wandelen', zo veel gewandeld zelfs dat je schoen het heeft opgegeven, terwijl jij gewoon doorgaat?
    Enne @de meesten: wat deden jullie nu: kijken wie het langste is of wie het verste kan reiken of was dat het dak op zijn plaats 'leggen'? Knap werk in die warme temperaturen.
    Dan is even afkoelen wel erg lekker!
    Die muurschildering wordt ook erg mooi! Kan ik jullie inhuren voor onze muren? (maar dan geen kikker en varkentje en eend...)
    En wat een gebik(kel) in die muur! Geduld- en stofwerkje!
    Heel veel succes en sterkte jullie nog! Jullie verzetten heel wat werk! Maar gelukkig (zo te zien - het straalt er gewoon af) is er ook veel plezier te beleven.
    Groeten, familie Dijkstra

• 03 Augustus 2012 - 22:53

Jafeth En Gerlinde:

Hoi allemaal,

Who, wat een werk hebben jullie weer verzet zeg! Die overkapping gaat er mooi uitzien! Prachtige foto's met de bewoners, spreken helemaal voor zich. Jullie werk zal voor hun voelen als een warme deken. Heel bijzonder. We wensen jullie een goede nachtrust zodat jullie er morgen weer tegenaan kunnen.

Groetjes van Jafeth en Gerlinde.

• 04 Augustus 2012 - 00:58

Gerda:

Heej hallo allemaal,

Wat ziet het er allemaal ontzettend goed uit zeg, en wat hebben jullie allemaal een lekker kleurtje.
    Mooi om te zien hoe jullie bezig zijn en ontspannen.
    Doe Jack de groeten.

Liefs Gerda

• 04 Augustus 2012 - 16:24

Lydia En Erik:

Hoi Iedereen!

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen en de foto's te zien!!
    Jullie zijn hard aan het werk en wat zal dat gewaardeerd worden! Geweldig!
    Heel veel succes nog in de laatste paar dagen!

Groetjes van Erik en Lydia