Dag 10: Het is voorbij - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 10: Het is voorbij - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 10: Het is voorbij

Blijf op de hoogte en volg goulash

06 Augustus 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

Het einde van de werkvakantie is dan nu toch echt aangebroken. Vanochtend hebben we nog enkele werkzaamheden verricht. Dat was vandaag extra zwaar omdat het in plaats van heel heet, vandaag extreem heet is. Het kwik is ondertussen naar 38 graden gestegen. Nu is het tijd om in te pakken en weer richting het prachtige Nederland te rijden.
Tijdens het eten vanmiddag, sprak de directrice van het tehuis haar waardering nog een keer uit voor wat wij hier gedaan hebben. We kregen kado’s die deels door bewoners zelf gemaakt zijn. Ook kregen we van de kokkinnen een overheerlijke afscheidsmaaltijd. Nu proberen we allemaal nog een beetje uit te rusten maar met deze warmte valt dat niet mee.
We hebben hier een geweldige tijd gehad en we zijn een ervaring rijker die we nooit meer zullen vergeten. Iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd willen we van harte bedanken. Ook namens de bewoners van het tehuis. Ook willen we Jack ontzettend bedanken voor zijn inzet en hulp bij ons werk. We wensen hem en zijn gezin het allerbeste toe.

• 06 Augustus 2012 - 13:43

Sander Schot:

In één woord: gaaf!

Rij voorzichtig en tot morgen!

Groeten,

Sander

• 06 Augustus 2012 - 15:19

Bert De Bruin:

behouden thuiskomst, rij voorzichtig, ingedachte rij ik mee voor zover ik niet slaap

groet bert

• 06 Augustus 2012 - 15:25

Wout En Nanny:

Beste mensen,
    Jullie hebben een ervaring opgedaan voor het leven. Wij wensen jullie een goede terugreis en gaan jullie weer met open armen ontvangen.
    liefs Wout en Nanny

• 06 Augustus 2012 - 16:28

Leo En Tonny:

Beste mensen,

Een hele goede en behouden thuisreis toegewenst.

Leo en Tonny

• 06 Augustus 2012 - 23:35

Herman En Rianda:

Een hele goede terugreis toegewenst en een behouden thuiskomst.
    We hebben alle verhalen gelezen en zijn ook benieuwd naar de verhalen als jullie weer thuis zijn.
    Geniet van de laatste momenten samen en rijd voorzichtig!

Herman en Rianda

• 08 Augustus 2012 - 10:28

Annette En René Van Loon:

Hoi Martine (en groep),

Leuk, om jullie verslag te lezen.
    Fijn, dat alles zo goed is gegaan, ondanks de warmte.
    Vast wel gek om nu weer thuis te zijn....!
    We spreken je vast binnenkort wel een keer.
    Groeten,
    fam. van Loon

• 09 Augustus 2012 - 16:51

Tina Van De Welie:

Heel bijzonder! Heel bijzonder mooi!

Glad to have you back!

gr. Tina