De Goulash-Express is klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van goulash express - WaarBenJij.nu De Goulash-Express is klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van goulash express - WaarBenJij.nu

De Goulash-Express is klaar voor vertrek!

Door: goulashexpress

Blijf op de hoogte en volg goulash

27 Juni 2012 | Nederland, Wageningen

Nog een klein maandje en dan stoomt de Goulash-Express eindelijk richting Hongarije. Er is een heel jaar aan voorbereidingen voorbij gegaan. Een jaar waarin we als groep steeds dichter naar elkaar zijn toegegroeid en we hebben toegewerkt naar ons vertrek.
Op verschillende manieren hebben we geld binnengehaald voor ons project. De beoogde 10.000 euro is met de enorme steun van de verschillende hervormde wijkgemeentes gelukkig zonder problemen opgehaald.

We willen u en jou uitnodigen om D.V. 27 juli bij de Vredehorst ons uit te komen zwaaien. Rond 17.00 verzamelen we ons en uiterlijk om 18.00 hopen we naar Hongarije te vertrekken. Voor vertrek zal er nog gebeden worden met de dominee.
Op de dagen dat we in Hongarije zijn wordt hier elke dag een verslag geplaatst van wat we doen en beleven in het tehuis. Er kunnen bij deze verslagjes ook reacties worden geplaatst zodat u onze werkvakantie op de voet kunt volgen.

Hier volgen de namen van iedereen die meegaat naar Hongarije: Lianne van Meijeren, Martine van Zetten, Salome van Deelen, Marelin van Prooijen, Esther van Holland, Elise Dijkstra, Rick Dijkstra, Daniel van Prooijen, Kevin Bal, Jeftha Freeke, Yoel Freeke, Bobo Freeke, Trudy Freeke, Gerben Mekking, William Hardeman en Johan Hardeman.

Aan wie we bijzonder veel dank verschuldigd zijn is Sander Schot. Met zijn tomeloze inzet en onvervangbare kwaliteiten heeft hij het afgelopen jaar ons geholpen om ons project op een professionele manier aan te pakken. Hij gaat helaas niet mee naar Hongarije maar hij is onze contactpersoon in Nederland.

Vriendelijk groetend,

De Goulash-expres

• 01 Juli 2012 - 19:55

Danielle Vd Roest:

Ha Goulash-express,

Veel plezier in Hongarije straks!
    Ik hoop dat jullie een veilige reis hebben, veel zullen leren daar en een gezellige tijd daar hebben.
    Helaas ben ik 27 juli niet meer in Nl, dus ik kan jullie niet meer uitzwaaien;-)

Gods zegen en wees een zegen