De goulashexpres is er klaar voor!! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van goulash express - WaarBenJij.nu De goulashexpres is er klaar voor!! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van goulash express - WaarBenJij.nu

De goulashexpres is er klaar voor!!

Blijf op de hoogte en volg goulash

23 Juli 2012 | Nederland, Wageningen

Het aftellen is begonnen..
Nog vier dagen en de Goulashexpres groep is onderweg naar Hongarije. Aller eerst willen wij u weer bedanken voor al uw steun en medewerking met dit project. Het komt onder andere door u dat wij naar Hongarije kunnen gaan en mensen in een moeilijke situatie kunnen helpen.

Wilt u ons graag uitzwaaien voordat we naar Hongarije gaan, dan kan dat op vrijdag 27 juli om 6 uur(18:00). Wij zien u graag daar.

Elke dag wordt er hier op de site een berichtje geplaatst over hoe het er aan toe gaat in Hongarije. Hier ziet u of we veel voorruitgang boeken of nog problemen tegenkomen. We zouden het fijn vinden als u voor ons bid.

Hieronder is een foto toegevoegd met de groep mensen waar we mee naar Hongarije gaan. Mensen die er op missen zijn: Rick Dijkstra, Esther van Holland, Sander Schot en Marelin van Prooijen

Dit is voorlopig het laatste bericht dat de Goulashexpres verstuurd voordat we naar Hongarije gaan, wij hopen u bij het uitzwaaien te zien!

Vriendelijk Groetend,
De Goulashexpres

• 23 Juli 2012 - 16:31

Jafeth En Gerlinde:

Beste reizigers van de Goulash-Express,

Wat hebben jullie ongelofelijk hard gewerkt om te kunnen vertrekken, geweldig! Nu is het dan eindelijk zo ver. Wij komen jullie zeker uitzwaaien maar willen jullie alvast hier op jullie site een hele goede reis en een mooie en productieve tijd in Hongarije toewensen. God bless you.

Jafeth en Gerlinde.

• 26 Juli 2012 - 22:24

Gerda:

heel veel succes. goede tijd samen.

groeten gerda

• 27 Juli 2012 - 20:41