Dag 6: Bloed, zweet en dozen - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 6: Bloed, zweet en dozen - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 6: Bloed, zweet en dozen

Blijf op de hoogte en volg goulash

03 Augustus 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

Vandaag was weer een drukke dag. Er werden muurschilderingen gemaakt, de nieuwe dozen met spullen gesorteerd en schrootjes geplaatst. Het sorteren van de dozen werd begeleidt door het prachtige gezang van Rick, Daniel en Johan. Elke Nederlandse hit werd omgebouwd tot een lied waarin dozen de hoofdrol speelden (Het is een doos, De meeste dozen zijn bedrog en Bloed, zweet en dozen). Martine en Jeftha waren nog druk bezig om de laatste plinten te beitsen. Ook deze klus is nu klaar. ’s Middags gingen we naar Debrecen, de op een na grootste stad van Hongarije. De best bezochte culturele attractie was iets typisch Hongaars. De MC Donalds. De grote gele M bezorgde de meesten van ons tranen in de ogen. Verder hebben we nog door het centrum van de stad gelopen, wat een leuke ervaring was. ’s Avonds gingen we uit eten in een gezellig restaurantje waar we heerlijk op het terras konden zitten. Voor acht euro heb je hier een geweldig stuk vlees op je bord liggen en voor twintig euro ben je helemaal klaar. Ook hier zat de sfeer er weer geweldig in (dat hebben de andere gasten wel geweten). Na een lange dag hadden we nog een korte afsluiting waarna we allemaal ons bed hebben opgezocht.

M.v.g de Goulash-Express

Ps: In elk verslag hebben we het uitgebreid over eten maar dat komt omdat onder andere Daniel en Johan de stukjes verzorgen. Verdere uitleg is niet nodig.

• 03 Augustus 2012 - 09:40

Jafeth En Gerlinde:

Hey allemaal,

Tranen van de McDonalds..HAHA en een nieuw opgericht koor...We horen het al weer, de sfeer zit er goed in! Succes vandaag met jullie werkzaamheden, zet hem op.

Groetjes van Jafeth en Gerlinde.
    Ps: Wat dacht je van: Doos nu het kan praat met Jan en alleman, Ik doos niet meer voor jou en Kom van die doos af

• 03 Augustus 2012 - 09:57

Wim & Joke Hardeman:

Hallo allemaal, we hebben jullie berichten kunnen lezen nu we WiFi hebben, fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie ook de bewoonsters z'n leuke tijd bezorgen en dat het klussen lekker op schiet. Wij wensen jullie verder een goede maar ook een gezegende tijd toe. Groeten van wim&joke Hardeman uit het verre Noorwegen.

P

• 03 Augustus 2012 - 15:05

Familie Van Zetten:

Hallo allemaal,
    We zijn net terug van vakantie en kunnen meteen aan de slag met het lezen en bekijken van jullie reisverslagen. Heel leuk! En wat ontzettend fijn dat alles zo voorspoedig mag gaan! Martine we zien dat je al veel nieuwe vriendinnen hebt. En ook de foto's van dag 4 vonden we errug stoer! We wensen jullie heel veel succes met jullie werkzaamheden en natuurlijk ook een heleboel lol toe. Gods zegen bij alles!
    Groetjes,
    Familie van Zetten

• 03 Augustus 2012 - 20:01

Ds.Versluis:

Goede bekeken!! 's-morgens werken. 's middags naar de Mac. Kun je de calorieën de volgende dag er weer afwerken. Pas goed op je zelf. Hartelijke groeten. Enne......Heel veel sorry, dat we pas in de avond thuis kwamen van vakantie. We hebben onderweg nog goed opgelet, maar hebben jullie helaas gemist.. ;-)

• 03 Augustus 2012 - 20:27

Bert De Bruin:

succes voor de verdere klussen , en voor de terugreis een goede en veilige rit en behouden thuis komst

groet bert