Dag 5: Cursus gitaarspelen voor beginners - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 5: Cursus gitaarspelen voor beginners - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 5: Cursus gitaarspelen voor beginners

Blijf op de hoogte en volg goulash

01 Augustus 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

Vandaag begon als alle ander maar op het eind bleek dat we niet veel verschillen van de bewoners. De dag begon normaal met goed hard klussen, waardoor we halverwege de dag erachter kwamen dat we ver voor liggen op schema. We hebben de 2e helft van de dag dus al activiteiten gedaan die later in de week op de planning stonden. Bobo (de bewoners noemen hem DJ bobbo) maakte van deze middag gebruik om eens rustig te gaan zitten en de bewoners te vermaken met zijn gitaarspel. Hij ging alleen zitten maar al snel had hij verschillende bewoners om zich heen zitten die de gitaar maar wat interessant vonden.
Aan het eind van de middag kwam er nog een vrachtwagen uit Nederland aan die kleding, speelgoed en allerlei andere dingen bracht. De inhoud van deze vrachtwagen was verbazingwekkend groot: 20 kuub. Na het avondeten moesten we dus nog een uurtje aan de slag om de vrachtwagen leeg te krijgen. Tijdens het dozen sjouwen zat de sfeer er goed in. Op een gegeven moment werden de meegeleverde pakken Tena lady vanaf de grond naar 2e verdieping gegooid, waar ze opgevangen werden en opgeslagen (het was de sport om de vanger met zoveel tegelijkertijd te raken).
Het vormde een mooie afsluiting van weer een mooie klusdag. Morgen wordt een andere dag dan we gewend zijn .We zullen alleen in de ochtend klussen en in de middag gaan we naar de 2e stad van Hongarije (Debrecen). In verband daarmee kan het zijn dat het reisverslag van donderdag pas op vrijdagochtend op de site staat.
M.v.g. de Goulash express

• 01 Augustus 2012 - 21:43

Sarah En Asaf:

hoi allemaal

we horen weer, net als anders, dat jullie hard hebben gewerkt. en dat vinden we fijn. ook oom te horen dat jullie veel plezier in het werk hebben. hoe voelen jullie je nu? we denken moe maar tevreden. wij hopen dat jullie nog leuke dagen hebben en veel lol. o, bijna vergeten te zeggen papa we vinden het niet gek dat ze jou en jou gitaar fantastisch vinden want dat is gewoon zo. en mama we missen je wel (iedereen trouwens). en yoel en jeftha willen we ook een dikke kus en een dikke knuffel geven. en de groeten aan de rest. nog veel plezier en rust goed uit wanneer dat kan. heeel veel liefs uit benthuizen.
    xxsarah en asaf

• 01 Augustus 2012 - 21:48

1 Augustus 2012:

beste mensen,
    wat zijn jullie goed bezig zeg. We zijn trots op jullie. Veel succes met alle werkzaamheden en vooral ook veel plezier en saamhorigheid toegewenst. Misschien morgen toch ook een beetje het vakantiegevoel in Debrecen! Geniet ervan.

• 01 Augustus 2012 - 21:49

Wout En Nanny:

het blijf moeilijk hoor, om een berichtje te plaatsen. Nu dus een nieuwe poging met ondertekening.

• 01 Augustus 2012 - 21:50

Wout En Nanny:

Yes! Gelukt:-)

• 01 Augustus 2012 - 22:03

Jafeth En Gerlinde:

Hoi allemaal,

Zo te zien aan de foto's hebben jullie weer hard gewerkt. We missen alleen een foto van jullie DJ, misschien komt tie nog wel de volgende keer...Mooi dat jullie al zo inlopen op schema qua werkzaamheden. Geniet vooral morgen van Debrecen, en wie weet scoren jullie er ook wel een pizza van een halve meter doorsnee! De groeten voor jullie allen en natuurlijk ook aan Jack,

Jafeth en Gerlinde.

• 01 Augustus 2012 - 23:49

Gerda:

heel veel plezier morgen, geniet van een lekker middagje vrij af.

• 02 Augustus 2012 - 08:10

Goulash - Express:

de foto's zijn door een foutje helaas bij het verkeerde verslag geplaatst, ondertussen staat alles weer op de goede plek.

• 02 Augustus 2012 - 11:12

Marcel:

Kunnen jullie onder begeleiding van DJ Bobo een Hongaars liedje opnemen!? :-)

Genieten van de foto's en de berichten! Succes met alles!

grt, Marcel

• 02 Augustus 2012 - 12:47

Rita En Kees Meulenkamp:

Hallo allemaal,

we vroegen ons al af hoe jullie de buikgriep in bedwang konden houden. Maar met de vracht Tena Lady is ons dit nu duidelijk.

De foto waarop Bobo gitaarles geeft laat echt zien hoe jullie daar bezig zijn voor de bewoners. Geweldig dat je dit mag doen. Nog fijne dagen gewenst.

Rita en Kees Meulenkamp