Dag 3 :eindelijk in het zweet gewerkt - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 3 :eindelijk in het zweet gewerkt - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 3 :eindelijk in het zweet gewerkt

Blijf op de hoogte en volg goulash

30 Juli 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

Vanochtend werden we voor de verandering wakker in een koel tehuis, het heeft vannacht flink gestormd en geonweerd, daardoor is het behoorlijk afgekoeld. Het grootste deel van de dag was het een aangename temperatuur.
Vandaag was het dan zover, het klussen kon eindelijk beginnen. Na een uitgebreide uitleg van Jack kon iedereen kiezen wat hij/zij wilde doen. Op het programma stonden een dokterskamer leegmaken en een begin maken aan de verbouwing tot slaapkamer. Verder werden er balken gebeitst als voorbereiding tot de bouw van een overkapping. Op de binnenplaats van het tehuis werd er alvast een begin gemaakt met de bouw daarvan.
Na deze lange werkdag met veel stof en zweet konden we meteen aanschuiven voor het avondeten. Ook deze keer hadden de kokkinnen van het tehuis hun best gedaan. Daarna was het tijd voor de Bijbelstudie en na deze Bijbelstudie konden we bijkomen van een lange dag werken.
M.v.g de Goulash-Express

• 30 Juli 2012 - 20:20

Beste Goulashexpressers,:

Jullie zijn goed bezig, zeg. Leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen. Een heel fijne tijd met elkaar toegewenst en veel klusplezier.
    Wout en Nanny

• 30 Juli 2012 - 21:17

Leo En Tonny Van Prooijen:

Hallo harde werkers,

Het is nu dus echt begonnen. Goed om te lezen wat de concrete plannen zijn en wat geweldig om jullie zo bezig te zien.
    We blijven jullie volgen en wensen jullie een goede tijd toe; zowel met het klussen als met de uren dat jullie vrij zijn.

Nog een fijne avond en voor straks: Slaap lekker na zo'n arbeidzame dag.

Groeten Leo en Tonny.

• 30 Juli 2012 - 22:00

Sarah En Asaf:

hallo allemaal

we zien dat jullie goed bezig zijn en dat het daar wel warm is. we wensen jullie veel plezier en succes. leuk om te lezen en te zien wat jullie beleven. een dikke knuffel voor iedereen, maar vooral voor papa,mama,yoel en jeftha.

liefs sarah en asaf (we missen jullie wel hoor)

• 30 Juli 2012 - 22:24

Jafeth En Gerlinde:

Hoi allemaal!

Wat geweldig om jullie zo bezig te zien in/rond het tehuis. Herinneringen van onze reis van 5 jaar terug komen weer boven na het zien van de foto's en lezen van jullie verslag. Jullie inzet ziet er veel belovend uit! We zijn benieuwd naar het resultaat. Zet hem op!!!

Groetjes Jafeth en Gerlinde.

• 31 Juli 2012 - 18:57

Gerda:

lekker zeg dat jullie zo goed bezig zijn. Heel veel succes weer verder en fijne avond alvast.

Groeten Gerda