Dag 4: Beton en schnitzels - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu Dag 4: Beton en schnitzels - Reisverslag uit Nyíregyháza, Hongarije van goulash express - WaarBenJij.nu

Dag 4: Beton en schnitzels

Blijf op de hoogte en volg goulash

31 Juli 2012 | Hongarije, Nyíregyháza

Na het begin van gister werden vandaag de hamers en schroevendraaiers weer gepakt om hard aan de slag te gaan. Van de jongens had ongeveer iedereen slecht geslapen omdat Johan besloot zijn maximale volume qua snurken in te zetten. Dat mocht de motivatie niet drukken en er werd weer net zo hard als gisteren gestart. Op de plek waar de overkapping gaat komen is vandaag het beton voor de fundering gestort. In de kamer die verbouwd wordt van dokterskamer tot slaapkamer zijn er vandaag dusdanige vorderingen gemaakt dat we bijna kunnen gaan witten en schrootjes plaatsen. De latjes die we op de muur moeten zetten om de schrootjes goed te kunnen plaatsen laten zich minder makkelijk op de muur zetten dan verwacht. Aan het eind van de dag was er toch een groot deel van de latjes op de muur gezet. Nu kan iedereen tevreden terugkijken op een goede klusdag.
Tijdens het middageten hadden de kokkinnen een fijne verassing voor ons: op het menu stonden schnitzels. Die smaakten zeer goed en daarmee werd ook de nodige kracht opgedaan om de hele middag weer vol aan de bak te kunnen.
Tot slot willen we u bedanken voor de vele positieve reacties die we hebben ontvangen. We vinden het ontzettend leuk om reacties te krijgen. Ga vooral zo door.

M.v.g de Goulash-Express

• 31 Juli 2012 - 21:25

Familie Dijkstra:

Hallo Goulash-expressers!

Fijn om weer wat van jullie te lezen en zien. Het gaat een goede gewoonte worden om iedere avond jullie berichtjes te lezen en bekijken. Wat wordt er hard gewerkt! En ook een hoop lol gemaakt, zo te zien. Wat de titel betreft hoop ik niet dat dat jullie maaltijd was ... maar beton zal wel eerder het ingrediënt zijn wat op de foto's te zien is voor het overkapte gedeelte. We zijn erg benieuwd naar de schrootjes...
    Groeten, familie Dijkstra

• 31 Juli 2012 - 21:42

Leo En Tonny Van Prooijen:

Elke avond weer nieuwsgierig naar jullie foto's en verslag; mooi om te zien wat er vandaag weer allemaal gedaan is.

Met grote blijdschap zien we dat Daniël een echte klusser is en dat is mooi want als hij thuiskomt moeten er weer 75 schilden voor de VBW worden gemaakt.

Maar.......... misschien heeft hij geluk en heeft iemand anders de decoupeerzaag al ter hand genomen.

Veel succes verder en hartelijke groeten.

Leo en Tonny

• 31 Juli 2012 - 21:44

Familie Den Boer:

Leuk zeg, iedere dag een verslag en foto's! :)Wanneer komen jullie bij ons klussen, Rick en Elise? Groeten uit Rutten!

• 31 Juli 2012 - 22:22

Sarah En Asaf:

zo te zien is het lekker warm met al die blote six-packs (woord van asaf). we zien er naar uit dat jullie terug komen. maar zorg eerst maar dat het een mooi huis wordt. hier is het ook gezellig maar niet zooo mooi weer. met de hondjes gaat het goed. ze spelen erg leuk met elkaar. tot morgen weer, weltrusten en dikke dikke kus. liefs sarah en asaf

• 31 Juli 2012 - 23:08

Jafeth En Gerlinde:

Hey mensen/harde weekers,

Wat leuk om jullie verhaal weer te lezen en zo weer een dag van jullie hebben meegemaakt. We wensen jullie weer voor klusdag 3 veel succes.

Groetjes Jafeth en Gerlinde.

• 31 Juli 2012 - 23:09

Jafeth En Gerlinde:

weekers moet werkers zijn, dat snappen jullie.:P

• 31 Juli 2012 - 23:28

Sander:

Gaaf om te lezen! Al die Bob(o) de Bouwers en Wendy's. Is het ook nog gezellig? Succes, Sander en familie.

• 01 Augustus 2012 - 00:21

Gerda:

goed bezig zeg, zo te zien komen jullie allemaal een stuk gespierder en bruin terug met al dat harde werken. Johan zal wel veel werk hebben kunnen verzetten als enige echt uitgeruste man, haha.

Heel veel succes weer morgen en wie weet weer genieten van boemkoolsoep

• 01 Augustus 2012 - 09:21

Jó Reggelt, építőipari Munkások!:

Jó reggelt, építőipari munkások!
    Jól csinálod!
    Köszönet az üzeneteket és csak így tovább!
    Üdvözlettel,
    Marcel

• 01 Augustus 2012 - 16:39

Goulash - Express:

köszönöm a hozzászólást igazán értékelni Marcel